Leiden

Nieuwsflits 18 januari 2024

Workshop Bloemschikken voorjaar 2024

Groei & Bloei, afd. Leiden, start in januari weer met de workshops bloemschikken in de kantine van het Yuverta College in Oegstgeest. Zowel  jong als oud, man of vrouw, gevorderden of beginners, voor iedereen zijn deze workshops bijzonder leerzaam. Onder deskundige leiding van mevrouw Anja de Graaf, gaat elke cursist met een prachtig bloemstuk naar huis. Voor  iedereen  wordt voor zowel de bloemen als het overige materiaal gezorgd.

De workshops bestaan uit 3 avonden op donderdag 25 januari,  donderdag 29 februari en  donderdag 21 maart 2024.

Alle avonden beginnen om  19.30 UUR

De kosten voor deze 3 avonden zijn  € 90,-- of  € 30,-- per avond voor leden en niet-leden (incl. koffie of thee, bloemen en materiaal). Bij afzegging tot een week van tevoren vindt terugbetaling plaats, daarna zijn de materialen ingekocht en is er geen teruggave mogelijk. U kunt die avond wel de materialen (laten) ophalen of iemand anders in uw plaats laten deelnemen.

Deze workshops zijn zeer succesvol en zij zijn daarom snel volgeboekt.

Als u aan één of meerdere van deze workshop avonden wilt deelnemen kunt u zich per e-mail aanmelden bij ons bestuurslid Jan Brussee ( janbrussee@casema.nl ) met vermelding van de data. Tegelijk met de aanmelding dient u het verschuldigde bedrag over te maken naar rekeningnummer: NL25 INGB 0000 1413 84 t.n.v. K.M.T.P. Leiden afd. cursussen te Warmond o.v.v. workshop bloemschikken.

U KUNT ZICH ALLEEN VANDAAG NOG AANMELDEN ALS U MEE WIL DOEN AAN DE EERSTE WORKSHOP OP DONDERDAG 25 JANUARI 2024.