Leiden
bekijk online

Nieuwsflits Januari 2020

WORKSHOP BLOEMSCHIKKEN VOORJAAR 2020, BLOEMSCHIKKEN VOOR IEDEREEN!

Zowel jong als oud, man of vrouw, gevorderden of beginners, voor iedereen zijn deze workshops bijzonder leerzaam.

Onder deskundige leiding van mevr. Anja de Graaf, gaat elke cursist met een prachtig bloemstuk naar huis.
Voor bloemen wordt gezorgd. Wel zelf meenemen een scherp mesje, snoeischaar en draadtangetje.

De workshops bestaan uit 3 avonden in het voorjaar te weten:
Donderdag 30 januari 2020
Donderdag 27 februari 2020
Donderdag 26 maart 2020
Alle avonden beginnen om 19.30 uur.

De kosten voor deze 3 avonden zijn € 75,- voor leden en niet-leden (dit is inclusief koffie/ thee, bloemen en materialen).

De workshops worden gegeven in het Wellantcollege, Lange Voort 70,  2341 KD in Oegstgeest. Er is ruime parkeergelegenheid.
Vraag eens je buurman/ buurvrouw of vriend(in) mee!

Je kan je opgeven bij Jan Brussee o.v.v. workshop bloemschikken. Wel graag vóór 25 januari i.v.m. inkoop van de bloemen.
De gegevens mailen of opsturen.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Naam:    ………………………………………..        E-mail:    ………………………
Adres:    ………………………………………..
Postcode/plaats: …………………………….
Telefoonnummer: …………………………….
Ik kom met …………personen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Jan Brussee
Van Mathenessestraat 53
2361 KB Warmond
Email: janbrussee@casema.nl
Tel.: 071 3011310 tussen 19.00 en 20.00 uur.
Gelijktijdig met het verzenden van de gegevens het bedrag overmaken op rek.nr.:
NL25 INGB 0000 1413 84 ten name van K.M.T.P. Leiden, afd. cursussen te Warmond. Met vermelding Bloemschikken. Uw overschrijving geldt als inschrijving.

Wegens succes verlengd!

Mussenvilla als welkomstgeschenk voor nieuwe leden. Ook mensen die in januari 2020 lid worden van Groei & Bloei ontvangen deze leuke houten mussenvilla als welkomstgeschenk. De villa biedt plaats aan 3 mussenfamilies.

Deze digitale nieuwsbrief is een uitgave van Groei & Bloei afdeling Leiden.

Bezoek (of terug naar) de website